פרויקטור מירון: "מעריך שההר יוכל לקלוט בכל רגע נתון כ-20 אלף איש"

אייל ראובן No Comments on פרויקטור מירון: "מעריך שההר יוכל לקלוט בכל רגע נתון כ-20 אלף איש"

פרויקטור מירון צביקי טסלר בשיחה עם 'קול חי': "העבודות בהר כרגע הן עבודות בטיחות נטו כדי להכניס כמה שיותר אנשים. מספר הכרטיסים שיימכרו החל מסוף שבוע הבא – יהיה מוגבל ולארבע שעות שהייה בהר. מעריך שההר יוכל לקלוט בכל רגע נתון כ-20 אלף איש. התחנה המרכזית למגיעים מערי הארץ יהיה בחניון פרוד, רבנים ואדמו"רים יקבלו אישורי עליה מיוחדים להר"

צילום: דוברות משטרת ישראל.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרויקטור מירון, ניצב בדימוס ותא"ל במיל' צביקי טסלר שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) וסיפר על אופי ההילולא כפי שהיא צפויה להתקיים השנה. "יש כמה שינויים מרכזיים: 1. כמות האנשים שיתאפשר להם להגיע, 2. נערוך אירוע הדלקה אחד של בויאן ולמחרת לקראת מוצאי ל"ג בעומר יתקיים אירוע אזכרה לזכר חללי האסון. אנחנו דואגים למתווה של הילולא שגם ישמר את המסורת אבל גם ידאג שכולם יחזרו הביתה בשלום".

הוא סיפר על פעולות ההכנה להילולא: "ההר מלא בתכונה של עבודה, שרובה קשורה בתשתיות פיזיות של בטיחות, שאנחנו משפרים ומחזקים אותן. כשנכנסנו לעבודות בהר ראינו ששטחים נרחבים שבעבר קלטו ציבור גדול היו מסוכנים והציבור לא ידע. מה שנספיק לשפר יהיה פתוח לקהל הרחב ומה שלא יהיה סגור".

טסלר שיתף את המאזינים כיצד תאפשר ההגעה והכניסה בפועל: "ההרשמה ורכישת כרטיסי הנסיעה שמהווים גם היתרי שהייה תהיה מראש. מספר כרטיסי הנסיעה מוגבל, כמות האוטובוסים מוגבלת. לכן כל אחד שרוצה להגיע להר יחוייב לקנות מראש כרטיס נסיעה. בימים הקרובים נפרסם את האופן שבו זה יתרחש ולקרת סוף השבוע הבא נפתח לרכישה וכל כרטיס כזה יהיה מוגבל בזמן ובשעות".

הוא הדגיש, כי לצד פעילות האכיפה: "בראש ובראשונה אנחנו מצפים מהציבור לאחריות אישית וערבות הדדית. מי שיישאר מעבר לזמן שהוקצה לו גוזל את ההזדמנות של אדם אחר לציין את ההילולא".

עוד עדכן טסלר: "לאלה שמגיעים מרוב חלקי הארץ תהיה תחנה מרכזית בחניון פרוד, משם הם יצאו בשאטלים מהירים. מספר האנשים שיוכלו להיות בהר בו זמנית יגזר מכמות השטח שנצליח לפנות בשבועיים הקרובים ולהגדיר אותו כבטוח. אני מעריך שבין 15 ל-20 אלף בו זמנית. אבל משך כל זמן ההילולא המספרים יתקרבו מאוד למספרים של שנים קודמות"..



0 תגובות